Thursday, December 11, 2014

Jom pujuk suami beli NutriWhite!

Haii Korang.. Assalamualaikum...

Tahu tak sekarang ni NutriWhite dah jadi top trending skincare No1 marvellous! Hambek kau! macam-macam lah kan.. Memang best sebab sape yang taknak kulit cun kan. 

Rata-rata pengguna mesti kata set ni:

JIMAT - TAHAN SAMPAI 6 BULAN!

KULIT MAKIN LEMBUT!

KULIT RASA MOIST SANGAT!

YANG SENSITIF PUN BOLEH GUNA!

DAH TAK PAYAH PAKAI BEDAK!

KULIT TAKDE MENGELUPAS PUN!

MEMANG 'ESKETU' PUN KALAH!

KULIT TEGANG MCM ZAMAN REMAJA!

Adoiii jeles sangat kan.. Korang pujuk-pujuk suami cepat tau! Nak wife cun kan?! Sambil tu bagi dia tengok testimoni best gile ni... 


Ngam dengan kulit muka
Suami pun pakai
Jimat gile
Dah tak payah pakai bedak

Essence dia best gile!
Nak jimat beli pencuci dulu
Lepas tu baru tambah yang lain..

Softener tu syok gile
Berbeza dgn ESKETU!
Memang best!

Kulit takde gatal-gatal
Tak mengelupas
Kulit moist rasa nak pegang selalu
Kulit rasa tegang macam zaman remaja
Memang jatuh cinta!!

Mula dengan pencuci.. jimat
Kulit moist
Kulit lembut!

Tak merengsa.. kene Chicken pox pun leh pakai
PArut cepat hilang
Kulit moist!


Jangan lupa goda-goda suami... Mesti dapat satu set.. Huhu..



Jangan tunggu lagi.. Meh cepat contact emy

♥ Puan Emy Suzanna
♥ sms/whatsApp: 017-5510412
♥ Emel : esmn_6280@yahoo.com
♥ Fb page: Sihat & Gojes
♥ COD: Ipoh dan sekitarnya




Terima kasih untuk semua.. Salam sihat, salam gojes
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno