Tuesday, December 16, 2014

Rahsia kulit cantik macam orang Korea

Sy pun baru tahu... Org korea suka mkn bwg putih kan.. Patutlah cun aje memanjang... Memanglah kalau nk ikutkan diorg kaki plastic surgery... 80% of them dh buat.. Paling koman pun simple surgery utk tebalkan alis mata.. Macam retis2 korea tu kan.. Smuanya plastic je... 

Tapiiii...

Kulit diorg cantikkan?!... Aisheymann kulit.. mana boleh nak plastic2 jugak.. Ini lah rahsia diorang... bawang putih! 

Korang tau tak bawang putih jd mcm mknn wajib stiap kali diorg mkn.. Patutlah kulit cun gile! Tegang & brseri je kan.. Jeles mak!

Mana taknye.. Bawang putih ada allicin., sjenis antioxidnt kuat sbg antibakteria, antikulat, antiviral.. Sejak dulu lagi dah digunakan secara tradisional untuk melegakan batuk, demam selesema dan melancarkan peredaran darah. Resdung pun bagus tau!!

Nak jugak?? Mudah je sekarang.. tablet Garlic Complex Shaklee kan hado!! Stiap tablet ada 500 mg bawang putih!! Tak payah susah kunyah bwg putih dahhh... 

Dalam entry lama dulu pun saya ada berikan 10 Kebaikan Si Bawang Putih ni... 
Yg pasti, 

Makin comel & berseri
Dapat hilangkn resdung
Bantu proses detox
Dapat baiki kadar kolestrol
Kawal tekanan darah..
Macam-macam lagiii..


Jom contact emy:

♥ Puan Emy Suzanna
♥ sms/whatsApp: 017-5510412
♥ Emel : esmn_6280@yahoo.com
♥ Fb page: Sihat & Gojes
♥ COD: Ipoh dan sekitarnya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno