Friday, November 28, 2014

Rahsia Mah makin cun tak sampai seminggu!!

Assalamualaikum...

Sekarang ni ramai ibu-ibu macam Mah dah mula ambil berat tentang kesihatan dan kecantikan. Namun memang kita mengaku lah susahnya nak tinggalkan anak bagi orang jga sekejap semata-mata nak pegi saloon jaga kulit jaga badan bagai... Orang lelaki macam Man cuma boleh komplen je tapi ce jaga anak kejap bagi Mah pegi saloon kan bagus! Paling mudah beli je Collagen Powder Shaklee ni ha... 

Meh tengok ni.. Dalam beberapa hari je semua yang pakai rasa puas hati sangat dengan Collagen ni. Apalah sangat wang yang dibelanjakan jika kita betul usaha nak cantik semata-mata untuk suami kan.. 






Kulit yang berminyak dah makin elok
Yang kendur dah anjal
Yang pori besar dah makin tutup
Kulit makin cerah
Rambut makin cantik

Tu semua antara testimoni yang confirm anda juga boleh dapat kalau amalkan Collagen Powder Shaklee.. inshaAllah...

Tahu tak Shaklee Collagen Powder berfungsi bagi mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit. Kulit yang kerap terdedah kepada sinaran matahari dan pencemaran alam sekeliling menjadi faktor collagen di dalam sel kulit menyusut dengan lebih cepat sebelum ia mampu dibina semula. 

Kesan kehilangan collagen pada kulit mengakibatkan kulit menjadi kendur berkedut, kuku juga mudah patah dan turut menyebabkan rambut semakin nipis dan tidak bermaya. 

Shaklee Collagen Powder mengandungi nutrisi penting untuk menyerlahkan kecantikan dalaman, kejelitaan wajah dan keanggunan anda..

Diantara kebaikan Shaklee Collagen Powder termasuk: 

Membantu menghasilkan collagen yang amat diperlukan bagi memelihara kesihatan kulit, tendon, ligamen dan juga salur darah. 

Menggalakkan kulit menjadi lebih tegang, anjal, gebu dan lembut. 

Menggalakkan rambut menjadi lebih kuat, lebat dan bersinar. 

Membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan, tulang dan gigi.

Ha.. Patutla power gile kesannya kan!! Dalam 3 sachet pun rasa perubahan... Zulaikha pun gigit jari tengok Man dah tak hingin tengok dia sebab Mah dah makin cun!! paling best pulak Man yang belikan Collagen Powder ni untuk Mah.. Wuhuu!!! 

Korang pulak camane?? Jom perayat husband cepat di malam jumaat ni.. Hihi.. Dia nak kita cun kan.. Apa lagi... Jom hubungi saya cepat !

♥ Puan Emy Suzanna
♥ sms/whatsApp: 017-5510412
♥ Emel : esmn_6280@yahoo.com
♥ Fb page: Sihat & Gojes
♥ COD: Ipoh dan sekitarnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno