Thursday, October 23, 2014

Testimoni terbaru berjaya kurus!

Assalamualaikum...

ce tengok.. ce tengok... jeles tak tengok gambar cik kak ni. One of my beloved cutomer berjaya kurus sebelum kawin!. Bestnye..

Tengok gambar kiri tu masa dia bertunang. Berkilat n agak tembam jugak kan.. hihi. Yang kanan tu gambar sekarang. Amboi makin lawa dah. Kulit pun hilang kilat minyak dah.. Best kan... Apa yang dia makan ek??



Customer saya ni amalkan Omegaguard, ESP dan Herblax... Tahu tak setiap supplemen ni ada fungsi tertentu. Meh saya ringkaskan sikit:

Omegaguard

  • mengaktifkan hormon leptin untuk kawal selera makan & tingkatkan metabolisma
  • cergaskan otak dan badan

ESP

  • tinggi protein, sangat bagus untuk bakar lemak bawah kulit, bukan lemak yang dimakan shj
  • bantu bina otot supaya dapat bakar lemak sendiri
  • cantikkan kulit, baiki struktur kulit
  • cerahkan kulit

Herblax

  • Sebagai pelawas & pembuang minyak paling best!
  • hilangkan sembelit
  • buang toxin
Ok tu lah setiap fungsinya serba ringkas saya ceritakan. Kalau anda nk tahu fungsi satu persatu, boleh la rujuk entri set kurus shaklee ni. Pilih je mana yang anda sesuai... 

Ok uol. Jom cuba! Hubungi saya anytime ye...

♥ Puan Emy Suzanna
♥ sms/whatsApp: 017-5510412
♥ Emel : esmn_6280@yahoo.com
♥ Fb page: Sihat & Gojes
♥ COD: Ipoh dan sekitarnya

SALAM SIHAT, SALAM GOJES!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno