Monday, October 20, 2014

Pesanan Ustazah saya

Assalamualaikum...

Dah nak tidur ke?


Setiap kali sebelum tidur mesti saya ingat pesanan Ustazah saya.. Saya dah tak ingat namanya, tapi ingat la. masa darjah 3 camtu la di SMK Treacher Methodist Taiping.

Masa tu kecoh cerita pasal h***u. Jadi ustazah yang baik ni pesan kat kami... Sebelum tidur ustazah kata amalkan:

Subhanallah 33 kali
Alhamdulillah 33 kali
Allahuakbar 33 kali

InshaAllah benda-benda tu tak kacau kita 33 hari! Lepas tu teruskan baca

Alfatihah & 3 Qul
sapu seluruh badan 

Dah.. mudah kan.

Allah pun sayang...

Jom dah dah.. tidur zzzz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno