Saturday, October 18, 2014

Pengedar Ekslusif Vitamin Shaklee kawasan Ipoh & sewaktu dengannya!

Assalamualaikum...

Ipoh Bandarayaku!.. Ha.. tau tak uol, saya adalah pengedar ekslusif Shaklee bagi kawasan Ipoh. Rumah saya di Lahat Baru, kiranya tengah-tengah antara Menglembu dengan Pasir Puteh la.


Tapi anywhere kat Ipoh ni pun boleh.. Biasa saya hantar sampai Tambun, area Petronas Tambun.. Last week hantar di Silibin. Sambil hantar vitamin Shaklee sempat jugak la merayap ke Kedai Tupperware Taman Rishah tu kan.. hihi.. amboi cuci mata tengok comey sangat set tapau nya tu...

Kalau nak saya hantarkan anywhere boleh je... Ni antara set-set dan vitamin yang terbest dan selalu orang Ipoh nak dapatkan dari saya:

Set Kecantikan
Set Darah Tinggi
Set Pelajar Pintar
Set Gout
Vitamin C
ESP
Alfalfa
Set Kulit Enfuselle
dan macam-macam lagi la uol..

Rugi kalau tak grab satu.. Nak pegi beli kat farmasi pun nak kene bersiap susah payah. Sampai sana pulak pilih punye pilih tengok-tengok takde pula chop Halal.. Adoi punah harapan.. Shaklee aje la uol.. Dah tentu dijamin HALAL, SELAMAT, BERKESAN, MESRA ALAM.. mesra alam macam penulis ni kan..

Bila tengok VIVA comelku warna hijau park depan rumah tu paham-paham la jemah vitamin ni dah sampai.. hihi.. Jom saya bagi detail contact saya. Sms ke call pun boleh.. Kalau tak jawab tu sebab saya dalam kelas je. Any other time InshaAllah cepat-cepat saya reply..

♥ Puan Emy Suzanna
♥ sms/whatsApp: 017-5510412
♥ Emel : esmn_6280@yahoo.com
♥ Fb page: Sihat & Gojes
♥ COD: Ipoh dan sekitarnya

Si putri yang selalu nak ikut mommy dia ni...



Kome order aje.. Mike anto le...!! (betul ke ku ckp ni.. bukan ipoh pio ni)

2 comments:

  1. Bagi anda yang tinggal berhampiran area ipoh boleh menghubungi mummy putri untuk pembelian ptoduk shaklee. Sedangkan anda yang berada di kawasan Batang Kali, Ulu yam, rawang, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland. .boleh menghubungi saya yer....insaaAllah sy akan bantu mengatasi masalah anda. ..

    ReplyDelete
  2. Ha.. Bgus tu. Nk pegi branch jauh sgt.. Boleh la contact nila kan... Yeayy best meriah shaklee satu malaysia

    ReplyDelete

Ok tak? Apa pendapat anda. Ce cite sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno