Friday, October 31, 2014

Hidup sihat tanpa ubat ~ Testimoni Shaklee Effect

Assalamualaikum semua!..

Baca tak beza ubat dengan suplemen tadi? So, kat sini saya nak senaraikan sedikit testimoni bagaimana saya dan rakan-rakan boleh hidup sihat tanpa ubat. InshaAllah. Kita tak tahu masa denpan, tapi kalau kita tak ubah dari sekarang kita tak boleh harap lah kesihatan kita bertambah baik. Jika bergantung kepada ubat, lagi banyak bendasing masuk dalam badan, lagi teruk la kesannya kan. Ok uol jom baca kisah saya dulu...

Bagaimana saya jatuh cinta dengan Shaklee?!


Nak tau tak, batuk dan selsema memang kawan baik saya sebelum amalkan Shaklee ni. Sampai ada sorang cikgu tu cakap.. "Emy, sejak saya kenal kamu, saya tak pernah tengok kamu tak batuk!!" Yes correct. Memang sejak bersalinkan putri, tambah-tambah sejak jadi guru, saya kerap batuk dan selsem. Rasanya sebab tak cukup rehat, letih badan dan tekak ni akibat cakap kuat bagai nak jerit dalam kelas! Satu lagi, saya selalu mengantuk dan kerap minum kopi, teh, jamu semata-mata untuk dapatkan tenaga, nak hilangkan letih. Tapi tak guna juga.

Alhamdulillah selepas jumpa Vitalea, ESP, Ostematrix, Vitamin C (ini yang paling saya jatuh cinta!!) seriously saya tak pernah rasa energetic macam ni sebelum ni. Kualiti kesihatan saya memang tahap bagus dan saya tak pernah MC lagi sejak dua tahun ini. Syukur pada Allah.. Sekarang saya tak kisah tidur lewat, bangun awal, turun naik tangga 4 tingkat dua tiga kali sehari pun.

Yup... cikgu memang biasa lah turun naik tangga kerap. Habis kelas turun balik, lepas setengah jam naik pulak, turun naik camtu la setiap hari. Kalau ada ibu bapa datang, turun ke pejabat pulak, pusing sana sini.. Belum kira lagi kalau ada aktiviti di padang, di bengkel, di surau.. perghh!! Letih, sakit kaki, sakit lutut memang major problem di kalangan guru kalau anda nak tahu... Pssst patutla cikgu-cikgu memang suka sangat supplemen dari Shaklee ni..

Lagi kisah mereka yang berjaya hidup sihat tanpa ubat!



Ok kat sini saya nak share apa kawan-kawan rasa lepas amalkan Shaklee. Saya dah letak caption jenis masalah yang mereka semua berjaya kurangkan lepas berShaklee...  

Subhanallah! Banyak sangat kesan yang terbaik yang kita tak mungkin dapat kalau tak usaha sebegini... Jom!


Demam / selsema / gastrik

Demam / sakit kepala / batuk / selsema / tenaga

Batuk semasa hamil / angin / period pain / sembelit pada kanak-kanak

Kolestrol / selsema / period pain / demam / sembelit lepas bersalin

Anak demam / asma / demam / jantung tersumbat

Sakit tekak / gastrik / demam / migrain / sinus

Alergik / pening / cirit birit / sembelit

Batuk / sakit perut / sembelit / buasir / gastrik / migrain / resdung

Anak selsema & batuk / buasir / resdung / anak kurang selera makan / lenguh & sakit urat / demam

Anak sembelit / demam / sakit kepala / gastrik / perut berangin

Anak demam & selsema / rubella / jerawat

Masalah lepas bersalin / sakit kepala / demam


Ok uol, jom amalkan Shaklee untuk kehidupan yang lebih baik. Tolong lah jangan bergantung kepada ubat lagi. Kesannya kita tak tahu kan... Hati-hati kawan!! 

Jom hubungi saya jika ada sebarang pertanyaan atau nak buat pesanan produk:


♥ Puan Emy Suzanna
♥ sms/whatsApp: 017-5510412
♥ Emel : esmn_6280@yahoo.com
♥ Fb page: Sihat & Gojes
♥ COD: Ipoh dan sekitarnya




Terima kasih untuk semua.. Salam sihat, salam gojes
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno