Tuesday, October 21, 2014

Coqhealth ~ Antioksida terunggul untuk tenaga

Assalamualaikum..

Agak lewat pulak menulis hari ni. Eh ye ke. Hari-hari pun lewat je kot. >___<.. Uol jom malam ni nak sambung sikit lagi pasal antioksida. Dah muak?? Jangan muak cik kak cik abang oi. Bila sakit nanti camane?Ilmu takde pulak tu. Kita kena banyak membaca jugak sebagai persediaan untuk hari ke depan...


COQ10 Shaklee. Apa istimewa?

Tadi ada saya sebutkan tentang denyutan jantung 100,800 kali sehari!. Cuba bayangkan denyutan jantung semakin rendah atau stop. Kita pun full stop la kan... Jadi apa sebenarnya yang menguatkan denyutan jantung ni???

Dah tentunya COQ10...!!

"CoQ10 exists in the mitochondria—or power plants—of our cells, and scavenges and destroys free radicals that cause cardiovascular problems and heart disease"
Credit: mahligaicinta.com

Co-enzim Q10 yang merupakan bahan utama dalam COQHealth sangat penting dalam pengeluaran tenaga bagi setiap sel terutamanya jantung dan otak. Kekurangan CoQ10 memberi kesan kepada jantung dan sistem kardiovaskular kerana jantung adalah otot yang paling banyak menggunakan tenaga. Hasil daripada banyak kajian menunjukkan bahawa kegagalan jantung kongestif adalah disebabkan kekurangan co-enzim Co Q10. Yang paling istimewanya, COQHealth merupakan gabungan Co-enzim Q10, Vitamin E dan ekstrakTeh Hijau.


Antara kebaikan CoQHealth Plus



  • membantu pengeluaran tenaga dalam jantung
  • melindungi arteri daripada pengoksidaan kolesterol jahat (LDL – low density lipoprotein)
  • membantu untuk menambah dan mengekalkan paras CoQ10 dalam badan
  • meningkatkan tenaga dan tahap stamina
  • menyuburkan sperma 
CoQHealth Plus ini sesuai untuk diambil oleh sesiapa sahaja yang mahukan stamina yang lebih baik, dan terutamanya bagi mereka yang sudah meningkat usia. Ibu mengandung, ibu yang menyusukan bayi, dan mereka yang mengambil ubat tekanan darah tinggi perlu mendapatkan nasihat doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen ini.

Jom hubungi saya untuk sebarang pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk:

♥ Puan Emy Suzanna
♥ sms/whatsApp: 017-5510412
♥ Emel : esmn_6280@yahoo.com
♥ Fb page: Sihat & Gojes
♥ COD: Ipoh dan sekitarnya



Salam sihat, salam gojes
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno