Wednesday, September 3, 2014

Shaklee buat perangai pulak dah!!

Tak sangka! Camane dekat setahun bersama shaklee tapi bulan ni jadi macam ni!!! Tergamaknya shaklee buat promosi dua produk sekali??

Bayangkan.... Baru je bulan 3 bulan lepas promo beli 6 free 1, bulan ni Shaklee sanggup pulak turunkan harga lagi.. Lebih murah weiihhh!.. Beli 3 je boleh dapat free 1 la...

 
HARGA:
Beli 1 = RM113.75

Promosi yang lepas - Beli 6 free 1 = RM682.50
Jadi sebotol RM97.50
Itu kalau beli 6 free 1.... 
Bulan ni promosi Beli 3 free 1.. jadi harganya??

Beli 3 free 1 = RM341.25
Jadi sebotol RM85.31
oppppppsssssss itu HARGA BIASA je!!!!

Harga saya jual????? MEMANG LUAR BIASA!!!! 
Nak tau jom sms saya...

Tengah Shaklee buat perangai ni baik beli siap-siap 3 botol terus.. saya bg free 1.. boleh la bagi suami, anak, adik, mak, ayah, abg, kakak.... amboiiii.. hihi.. takpe.. makin murah rezeki kan.. Bagi benda2 yg sihat berkhasiat, pahala pun dapat...

Berkhasiat? Yup uol.. Jom klik sini kalau nak tau macam-macam kelebihan Mealshake siap dengan testimoninya lagi...

Uol.. Bukan tu saja promosi bulan ni.. Collagen powder pun beli 6 free 1 tau.. Wuih sesuai sangat la. Anak sihat, mak cun, ayah bertenaga... Kira semua sekali dapat khasiat la kan...

Jom jom order cpt.. Nanti bulan depan Shaklee takkan sanggup buat perangai cam gini lagi.... Jangan gigit jari k... 

Dapatkan konsultansi percuma dengan harga yang menarik... 
Hubungi saya melalui whatsapp / sms / email:
Puan Emy
SID: 964128
017-5510412 
esmn_6280@yahoo.com
COD: IPOH dan sekitarnya

Jadi ahli dan berpeluang mendapatkan harga yang lebih jimat serta berbagai imbuhan menarik.. (klik pd gambar)
http://sihatgojes.blogspot.com/p/jom-jadi-ahli.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno