Wednesday, July 2, 2014

COQHealth Untuk Jantung, Subur & Kecantikan

Assalam semua sayang2 ku!!... Cuba fikir tentang jantung kita. Tahu tak JANTUNG MENGEPAM DARAH KE SELURUH TUBUH 100,000 KALI SETIAP HARI!!? cuba bayangkan kalau jantung kita tak larat pam dah.. FULL STOP la kita wehh... Innalillah.. Takde koma lagi dah... 

Jom jom hari ni terasa excited nk cerita tentang barang baek ni... COQHealth. Kalau korang suka ambik tau bab supplement ni mesti korang pernah dengar pasal COQ10 kan... Ha.. ini lah dia. Di shaklee, ia dinamakan COQHealth.. 

Fungsi utama COQHEALTH adalah untuk menguatkan tenaga kepada setiap sel terutamanya jantung dan otak.. dan yang i loike sgt ni sebab TAK PAYAH PAKAI SUNBLOCK yang melekit2 tu dah... ayyo bestnye... Nk tau lagi..


Antara fungsi COQHEALTH:

1. Kuatkan dan sihatkan jantung
  * Berdenyut sihat 100ribu kali setiap hari
  * Kekalkan tahap kolestrol sihat
  * Kurangkan tekanan dan denyutan tak konsisten
  * Kurangkan angina (rs menyucuk dan senak pd dada)
  * Menyokong salur darah yang flexible


2. Kulit berseri 
  * Tingkatan peredaran darah ke seluruh tubuh
  * Kulit tegang dan tampak muda
  * Sebagai UV protection semulajadi... tak perlu Sunblock lagi tau!!

3. Meningkatkan kesuburan suami
  * Tingkatkan bilangan sperma
  * Menguatkan pergerakan sperma
  * Kurangkan peratusan bentuk sperma yang abnormal
(Hasil kajian selama 6 bulan, 100mg COQHealth sehari: Bil sperma bertambah & kelajuan sperma meningkat!!)


4. Meningkatkan tenaga minda
  * Mengurangkan masalah dalam otak, stress, migrain dan       
    sebagainya

5. Meningkatkan tenaga tanpa batasan
  * Menghilangkan simptom keletihan
  * Memberi tenaga tambahan dalam hubungan suami isteri...  

Beza COQHealth dari jenama lain:

COQHealth Shaklee bukan hanya mengandungi COQ10 semata-mata, malah diperkaya dengan Vitamin E dan Teh hijau. 


Vitamin E - untuk tingkatkan antioxidant dalam salur darah & mengelakkan salur darah berlubang! Berlubang boleh jd strok tau!

Teh hijau - untuk tingkatkan antioxidant. diiktiraf sebagai salah satu superfood!!

Wow terbaik wa cakap lu!!!.. Sangat-sangat lah disarankan kepada mereka yang genetically ibu bapa, kaum keluarga yang memang ada sejarah penyakit jantung, diabetes, darah tinggi, stroke dan sebagainya... Untuk pesakit diabetes, memang perlu sebab risiko terkena penyakit jantung semakin meningkat. Dan tidak lupa juga kepada para PEROKOK!!!.. Sedar tak sedar anda sebenarnya penyumbang terbesar kepada penyakit jantung kepada anda dan orang sekeliling anda tau... Wajib la amalkan COQHealth ni ye... Haha.. opocot terbebel di situ... Peace yo!!.. hihi.. Ha satu lagi kepada mereka yang sangat pemalas pakai sunblock dan suka keluar tempek bedak sikit-sikit je, ha elok la sangat tau... Sebab dah dapat jaga dari sinaran UV secara semulajadi... Huhu.. Terbaik lah...

Ok jom kita amalkan.. Abang kakak leh makan sama-sama... Abg makin sihat, subur, tenaga extra, kakak pulak makin berseri... Seronok kan. Hanya dengan satu produk je u... Cepat contact saya ye:

Puan Emy
SID: 964128
0175510412
esmn_6280@yahoo.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno