Tuesday, June 3, 2014

Bcomplex menggemukkn??

Ramai yang silap sangka pada bcomplex...
* menggemukkan
* cepat lapar
* perut berangin

Fakta: Bcomplex berfungsi untuk meningkatkan metabolisma lemak, kabohidrat dan protein dalam tubuh badan.
(Source: http://www.weightawareness.com/topics/doc.xml?doc_id=1338)

Bagaimana menangani??

Untuk pastikan badan tak naik, bcomplex perlu diambil lepas makan.. Bila dalam perut dah ada makanan, takde la rasa berangin je. So.. Dia dapat tukarkan jadi tenaga dengan lebih cepat.. Bagus untuk mereka yang nak kekal aktif dan sentiasa bertenaga.

Sebenarnya Bcomplex pun bagus untuk kawal diabetes sebab fungsi dia cepat tukarkan lemak & karbohidrat jadi tenaga tu.. Lagi satu Vitamin B12 yang ada dalam Bcomplex tu dapat mengurangkan risiko sakit saraf kaki pada pesakit diabetes.. Ni memang supplemen wajib untuk penderita diabetes tau.. 

Jom tengok lagi apa yang anda perlu tahu tentang Bcomplex...

OK. Bagus kan.. Dengan harga yang sangat berpatutan.. Cuma sebiji sehari untuk kekalkan kesihatan & jaga tubuh badan kita.. Tahan 4 bulan tau...

Jom contact saya:
Puan Emy
SID : 964128
esmn_6280@yahoo.com
Tel : 0175510412
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno