Saturday, April 26, 2014

Shaklee memang mengarut!!!

Eeii... memang geram sangat bila fikirkan.. Saya geram betul tengok upline saya... Mengarut betul Shaklee ni...

Bayangkan.. rm30ribu sebulan!!!.. Eeii mengarut ko Shaklee... Yg paling tinggi Presidential Master yg x habis2 dengan kelip2 dia tu boleh dpt rm800ribu sebulan!!!???.. Ye.. sekejap lagi nk capai sejuta sebulan!!! Apa ke mengarutnye Shaklee ni..?!!

Ye. Memang mengarut.. Saya memang tak caye langsung diorg boleh bagi sebanyak tu... Di bawah Presidential Master kelip2 saya tu ada 45 orang Master (salah satunya upline saya).. semuanya pendapatan paling koman RM30ribu sebulan!!.. Itu paling koman... Average RM50ribu wehh...

ce calculate average kali 45 master:
RM50,000 × 45 = RM 2,250,000
Tambah pendapatan Presidential Master sebulan RM800,000 = RM3,050,000
Tambah pulak pendapatan beratus dealer bawah master2 ni.. (semuanya tak kurang 10ribu orang dalam grup besar bawah Presidential Master ).. Katalah rm2500 sebulan... Ok dah ko tolong kira jap... RM25 juta woooiii...

RM25,000,000 + RM3,050,000 = RM28,050,000

Itu baru satu presidential master!!.. Ada few more yang setanding dengan PM kami!!.. Walaumacamanapun memang sukar menandingi kehebatan Iron Lady kami (President Shaklee, Roger Barnett menggelarkan PM kami Iron Lady Malaysia)..

MENGARUT!!!!... Memang mengarut!!.. Saya memang tak percaya satu company boleh bayar berpuluh juta... tu yang saya fikir mula2..  Bayangkan Shaklee mengarut gile boleh kira cam derma camtu... Kalau saya bukak company laku mcm ni.. Jgn harap nk kongsi.. Baik sy simpan sndiri, kongsi dgn shareholder je.. Hahaha.. Tamak!!!.. Tapi Shaklee tak tamak!.. Cuma dia mengarut gile!!.. 

Mula2 saya join shaklee sy dapat la RM80 lebih.   Masa tu rasa cam poyo je.. Ingat lagi ms tu balik kg husbnd. Memang balik trpaksa.. xde duit.. Ya Allah x tau nk ckp la... Nk gtau husbnd segan pulak... tp sy pinjm kat mak... Ms tu 14 hb.. Rupa2nya bonus Shaklee msuk.. Cek acc ada rm80+... Haaaa... Leganya.... Allah.. tak tau nk ckp cmne... Alhamdulillah tiap2 bulan naik..


Tapi masa tu saya masih lagi rs Shaklee mengarut!.. Gile ke dia mampu bagi ribu2 kpd sorang2 dealer dia???.. Memang mengarut la...

Saya ada pegi satu program utk newbies shaklee yg PM kami anjurkan... Masa tu baru la saya belajar betapa mampunya Shaklee bagi semua tu... Cara kira point, cmana nk tingkatkn point, cmna diorg leh dapat puluh2 ribu... smua ada... Fuh semangat la...  Dah tu apa lagi... Balik trus gali2 info dalam file2 grup secret...  Woo punyala banyak secret weapon yg sy buat tak peduli sebelum ni.  Memang mengarut laaa.. Kenapa saya tak godek file awal2!!.. Apa lagi pulun la...

Bulan tu dapat RM400+ punyala rs bangga... Belanja makan adik beradik, bg mak ayah memang wajibla... Tak tau nk ckp la hebatnya rasa... Setiap bulan sy improvekan diri.... Alhamdulillah.. Sepertimana yg dia janjikan.. Diorg bayar tanpa kompromi... Mmg mengarut betul kalau nak difikirkan... Ada ke patut dia mampu bagi car bonus??? Tiket umrah??? 1st class tour??? Macam2 benda2 mengarut lagi dia boleh buat!!.. heeiish nk pengsan la....

Yg mengarutnye lagi ---> Keahlian dia cuma RM65 saja!!!.. Tak pun beli je produk apa2 yg bernilai RM600 ke atas dh boleh dapat Free Membership!!!!... Nak tau lanjut klik sini...

Pulak tu dapat join group2 power yg master2 kami anjurkan, bengkel & talk yg memang buatkan kita terbeliak biji mata!!.. Geram wehh tengok.. Org boleh lepak2 mnyusukan baby, layan husbnd msk makan hari2 tp income puluh ribu sebulan!!!. Fuh!!! Ko tak jeles?!

Apa korang rasa??? Saya tau.. KORANG MEMANG RASA MENGARUT KAN!!!.. SEBAB TAK KENAL.. TAK TAHU... TP BILA DAH KENAL MEMANG RASA MENGARUT TAK JOIN AWAL2!!... Ahakzzz..

Mcm saya la. Tgk jadual prospect income rs mengarut gile babas... tp bila dapat 2 angka, tiga angka, 4 angka.... Aku yg mengarut sebab tak join shaklee awal2 dulu!!!

Itu la.. bagi saya sekarang tiada apa yang lebih mengarut melainkan diri kita nak berubah.. Tak syok ke dapat bg mak ayah 4 angka sebulan.. dapat beli almari baru, keta baru, dpt cincin , loket, gelang dari upline..  Ha... Rugi sgt klu x grab hadiah bertimpa2 ni.. Tak syok ke.... Tak rasa lega hati ke kalau dapat derma ke Palestine, bayar zakat ratus2 waima ribu2 pun, dapat bg mak ayah pegi umrah jln2 lagi... Tak mau ke??


Ye saya tau korang mahu.. Tp korang ragu2.. Jgn risau.. Jalan dh terbuka.. Tak rugi pun byr rm65. Sebulan dh boleh dpt balik... contohnya beli ESP 6 canister dh dapat free membership..  Untung jualan pun dh dpt.. Bonus bulanan pun dapat.. Haa.. mudah je...

Akhir sekali saya nak pesan kat korang.. Satu je yang perlu utk kita hidup senang... BERUBAH... InshaaAllah.. Allah tau apa dalam hati kita...  Jom kita pastikan income ribu2 dengan Shaklee je...

Emy 0175510412

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno