Friday, April 4, 2014

OSTEMATRIX ~ Untuk yg malas minum susu..

Assalamualaikum. .. 

Hari ni nk cite promosi bulan ni... 
Ostematrix tau!!!.. Fuuuhh memang best la....

Sgt sesuai kpd yg trsangatlaa malas minum susu mcm saye!!.. hihi... Ostematrix ni kaya dgn Kalsium, Magnesium, Vitamin D dan khasiat-khasiat penting untuk kesihatan badan kita terutamanya tulang & dan gigi... Of coursela... Ce baca.. ce baca...


Apa lagi kebaikan Ostematrix???... 
Benda wajib ambik ni... Mestila bagus utk semua peringkat umur terutamanya 13tahun keatas... 

Yang paling utama adalah yg berumur 40 tahun ke atas. Kenapa?.. Sebab kepadatan tulang semakin menurun disebabkan faktor hormon. Bagi yang dah menopous memang wajib ambik la hakak oi... Nk bagus lagi ambik dengan GLA.. haa hormon pun terjaga... tulang pun terjaga...

Yang kedua, wajib untuk ibu hamil dan dalam pantang. Hah masa ni cramp & sembelit memang bermaharajalela la kan... Magnesium dalam Ostematrix dapat bantu legakan masalah sembelit tau... Cuma ambik 4 biji sebelum tidur, esok pagi bahan buangan lancar je... hehe... Nak tahu kenapa? Klik sini..

Banyak lagi sebenarnya kebaikan Ostematrix ni.... Jom baca lagi... Kat sini saya sertakan lagi testimoni Ostematrix yang terbaik ni... Pastikan anda dapatkan produk terbaik dengan consultation terbaik dan penjimatan terbaik....



Jom hubungi emy cpt:

FB : Emy Suzanna Mn
SID : 964128
EMAIL: esmn_6280@yahoo.com atau emysuzanna@gmail.com
SMS / WHATSAPP / TELEGRAM : 017-5510412
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno