Saturday, February 8, 2014

VITALEA MULTIVITAMIN TERBAIK!!!

Haiiii... lama tak menulis.. Ada habuk dh ni.. Fuuuhhh fuuhhh... Sory tgh buang habuk... Hehe.... Uoll smua... Hr ni nk cite pasal PROMOSI FEBRUARY!!!!
VITALEA!!!

Yeehaa.. Mmg best, mmg mantop! 
JOM KITA TENGOK SATU PERSATU.... 
1. KANDUNGANNYA:
Kandungan Vitale terbahagi kepada 3, vitamin, mineral dan trace mineral.
VITAMIN DAN MINERAL:
Vitamin A (beta cerotene)
Vitamin A (acetate)
Vitamin C
Vitamin D3
Vitamin E
Thiamin
Riboflavin
Niacin
Vitamin B6
Vitamin B9 (Folic Acid)
Vitamin B12 (Cynocobalamin)
Vitamin Bxxxx (Biotin)
Panthothenic Acid
Calcium
Phosphorus
Iodine
Magnesium
Zinc
Selenium
Copper
Manganese
TRACE MINERALS:
Chromium
Molybdenum
Nickel
Tin
Vanadium
Boron
Iron

Other Ingredients:
Spirulina, Soy Lecithin, Inositol, Choline, Alfalfa powder, Grapefruit, Lemon & Orange Bioflavanoid, Hesperidin Complex, Tocopherols, Rice Bran Powder, Rosehips Powder, Acerola Extract

2. UNTUK SIAPA???

Terbaik utk smua golongan drpd 13 thun smpaila yg veteran tu... Best kan... Cuma org yg ada TALASEMIA, SLE & HYPERTHYROID shj yg TAK boleh consume ye..... 

Secara umumya VITALEA sangatla bagus utk:

♡ Mereka yang selalu stress
♡ Badan lesu & asyik nak tidur
♡ Mereka yang hamil & dalam pantang
♡ Kerap selsema, demam & tidak sihat
♡ Terlampau kurus & kurang khasiat
♡ Mereka yg tak suka makan sayur dan buah
♡ Tidak sempat mengambil hidangan sihat dan penuh khasiat akibat kekalutan kerja/ belajar lewat malam
♡ Penghidap anemia atau mereka yang mengalami masalah HB rendah
♡ Mereka yang kerap sakit gigi & gusi berdarah
♡ Golongan veteran yang selalu lemah badan, kurang tenaga
♡ Menghampiri fasa menopous dan mengalami mood swing, kurang selera makan, rasa lemah dan mula mula berisiko alami berbagai penyakit
♡ Ada masalah kesihatan seperti diabetes, darah tinggi dan macam2 lagi




MEMANG MANTOP!!.. MEMANG BEST GILER!!.. MEMANG BERBALOI!!! MANA TAKNYE... JIMAT LEBIH RM12 TAU TAK..... PSSSTT.. TP DGN EMY.. ANDA JIMAT RM27!!!!.. FUYYOO.. MMG BEST BRO!!!..... 

MEH CPT... DIJAMIN HARGA TERBAIK.. TARAK SAPA BOLEH CELEN TAU!!!!

JOM HUBUNGI EMY:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno