Sunday, February 9, 2014

CARA MINUM ESP SHAKLEE

HAI HAI HAI!!!... Sedapnye ESP... Org kata tak sedap kan... Mn de.. Klu minum kosong mmg la tawar.. Tapi sbnrnye byk cara lagi nk minum ESP tau... Sblm tu... kalau nk tau kehebatan ESP klik sini..
 
Peringatan: Pastikan anda pakai shaker atau blender tau... klu kacau pakai sudu je nanti berketul-ketul... Air mesti suam shj, tidak lebih 50 darjah Celcius camtu...
 
CADANGAN BANCUHAN ESP TERSEDAP DI ABAD INI!!!!
 
1. ESP & MILO - shake shj 1 scoop ESP dgn 1 sudu besar MILO dgn air lebih kurang 200 ke 300ml.
 
 
2. ESP & SUNQUICK - shake shj 1 scoop ESP dgn 1 sudu besar SUNQUICK dgn air lebih kurang 200 ke 300ml.
 
3. ESP & BUAH-BUAHAN - pakai blender shj, campurkan buah & ESP 1 ke 2 scoop, tambah air dan ais batu ataupun cmpur air ais je... Best wooo!!!
 
4. ESP & OAT - shake shj 1 scoop ESP dgn @ 1 sudu besar OAT. sgt2 bagus untuk penderita kolestrol tinggi, darah tinggi dan diabetes... paling penting... mengenyangkan!!!

5. ESP & HORLICKS - ni memang i loikee.. sebab rasa horlicks makin lemak2 gitu... Shake je 1 scoop ESP dan 1 scoop horlicks.. Siappp! 
 
6. ESP & RIBENA - ini pun best woo... ESP shake aje dgn Ribena 1 sudu... Masam2 manis.. Kalau tmbh ais dh rs mcm Blueberry shake je tau.. hehe
 

NI BARU 6... LPS NI SY NK TMBH LAGI PULAK...YG PASTI SUSU MAKIN BANYAK, KULIT XTRA GEBU, PARUT CPT HILANG SIOT!!!
 

Nk juga ESP yang memang best ni??? Rugi la kalau taknak sebab memang takkan ada yang complain tau... Harus la... Kan. Okeh bebeh .. mai sms kak joyah spanar ni cpt...
 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno