Saturday, January 11, 2014

6 KEBAIKAN GRAPE SEED OIL UNTUK KULIT YANG CANTIK

ASSALAMUALAIKUM...

Hari ni nak cerita tentang minyak biji anggur... Apa tu??? GRAPESEED OIL!!. Kita panggil GSO la kat sini ye... Amboi kata nak lawa. GSO tak kenal?... Hah kena la kenal apa benda makanan untuk lawa.. kan... Ni kiranya makanan high class utk lawa tau. Tapi nk buat camane? Nak beli anggur 4 kilo, mkn, asingkn biji... pstu goreng-mesin-perah???? amboi... rajinnye.. hihi...

GSO ni dah diesktrak secara saintifik la... tak reti nak cerita... Tapi merupakan bahan utama dalam VITA E COMPLEX tau!!... WOW patutla VITA E mmg high class!!.. mmg berkesan sgt2 utk parut-parut jeragat, pigmentasi tu.... Jom kita cite sikit 5 kepoweran GSO ni..

6 KEBAIKAN GRAPE SEED OIL UNTUK KULIT YANG CANTIK


1. MERAWAT JERAWAT - GSO mengandungi antioxidan dan antiinflamasi yang sangat baik untuk merawat masalah jerawat. Ia juga mengandungi Linoleic Acid yang sangat baik untuk menjaga kesihatan kulit

2. MENEGANGKAN KULIT - GSO mengandungi bahan Astringen yang membantu menegangkan kulit  dan dalam masa yang sama ia menutup liang-liang atau pori-pori besar pada kulit. Ini sangat membantu untuk memastikan tiada kotoran yang terperangkap yang menyebabkan jerawat dan jeragat.

3. MENGURANGKAN LINGKARAN HITAM PADA MATA - GSO memang sangat-sangat membantu untuk mereka yang bermasalah lingkaran hitam. Masalah ini biasanya disebabkan oleh toxin, bahan kimia berlebihan tertinggal dalam badan. 

4. MELEMBAPKAN KULIT - GSO merupakan minyak yang sangat lembut dan ringan dan boleh digunakan walaupun pada kulit yang sensitif. 

5. MENGURANGKAN KEDUTAN DAN MENINGKATKAN KEANJALAN KULIT - GSO sangat penting dalam kebanyakan produk antipenuaan kerana sifatnya yang melembapkan kulit dan ini dapat mengurangkan masalah kedutan dan garis-garis penuaan. Kulit juga akan terasa lebih anjal.

6. MENGHILANGKAN JERAGAT DAN PIGMENTASI - GSO memang terbukti berkesan dalam mengurangkan masalah jeragat kerana membantu mengecilkan liang roma dan mengurangkn kemasukan kotoran dan minyak kedalam liang roma. Pigmentasi pula sering melanda mereka yang biasanya berumur 30an dan terdedah kepada cahaya matahari. Kedua-dua masalah ini dapat dikurangkan dengan GSO..

SANGAT HEBAT!!!... PATUTLA VITA E BERKESAN UNTUK CANTIKKN KULIT...
JOM TENGOK APA KATA MEREKA...




Terbaik!!!... Anda nk juga... 
Anytime boleh sms atau email sy.... 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimony & penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

Segala penulisan di sini adalah perkongsian peribadi hasil pembacaan ilmiah dan berbagai rujukan dan kursus yang dihadiri. Dilarang mencetak/ meniru apa2 tulisan jika bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu


© Copyright Reserved to Sihat Dan Gojes l Designed by DayangDeno